loading...
اگه نیایی ضرر کردی..
نیما بازدید : 7 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (0)

پــــَــ نهَ پــــَــ

-کارت سوخت ماشینو برداشتم دارم میرم بابام میگه میری بنزین بزنی؟ پــــَ نهَ پــــَ میرم آب هویج بریزم تو باکش نور چراغاش زیاد شه.

-کامپیوترم یه ویروس گرفته بود رفتم کلی پول آنتی ویروس اورجینال دادم بعد سه ساعت اسکن ویروسه را پیدا کرده پیغام داد: آیا مطمئن هستید که میخواهید این ویروس را حذف کنید؟

پــــَ نهَ پــــَ می خوام ازش نگهداری کنم بزرگ بشه ، بشه عصای دستم نور چشام.

 -به اپراتور اداره میگم لطفا شماره فلانی رو برام بگیر میگه گرفتم وصل کنم؟

 پــــَ نهَ پــــَ فوت کن قطع کن.

-شیشه رفته توی دستم دارم جیق میزنم به دوستم میگم دربیار میگه :شیشه را میگم : پــــَ نهَ پــــَ ادی منو

-میگم: رسیدی خونه زنگ بزن میگه :تلفن کنم؟

میگم: پــــَ نهَ پــــَ زنگ خونه بغلی رو بزن دررو.

-رفیقم میگه اگه باگوشیت برم توی اینترنت ازشارژت کم میشه؟

پــــَ نهَ پــــَ از ذخیره ی ارزی کشورهای عضو اپک کم میشه.

-با گل رفتم بیمارستان نگهبان میگه گل برای مریضتون آوردین؟    گفتم: پــــَ نهَ پــــَ اومدم خواستگاری تو با این سیبیلات.

-رفتم سم بخرم واسه سوسک یارو میگه : می خواین سریع بمیره؟ گفتم: پــــَ نهَ پــــَ می خوام شکنجه اش کنم ازش اعتراف بگیرم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما دوست دارید مطالب وبلاگ در کدام مورد محدود شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 701
  • کدهای اختصاصی
    بازدید وبلاگ :